fredag 22 april 2011

optimal marknadskommunikation vs. utmanaren; den fruktade Otpamil Mrakandsmokmuanioktin

tentaplugg inför tentan i kursen "planning". grym kurs, verkligen. har haft så sjukt kul. men när hela familjen är samlad i sthlm och vädret är sommar, vill man helst göra annat än att tentaplugga. hur optimal kursen än är.

nej, nu köttar vi. känner mig otroligt optilam, men ska försöka ta mig i kragen och optimala på. who's with meee?!?!?

pe äss: vem känner jag i melbourne? har ett fan där, enligt statistiken. gillar't, som kidsen säger. de äss.

pe äss igen: hallå, på tal om kidsen. jag såg kenza på tuben häromdagen. hon ackompanjerades av vovve och pojkvän. lyckades hamna på pojkvännens säte (tror jag). varmt och skönt. han går inte av för hackor, han. de äss igen.

pe äss (sista nu): glömde säga en till sak! på tal om kenza. lillsyrran junior berättade att hon var på collage i onsdags. jag trodde att kenza hade klubb där, men det var visst typ två år sedan enligt junior. snacka om att man tappar kollen. shit, nu börjar jag bli ruskigt gammal. fattar ni att jag är 24 sen förrförrförra veckan? otroligt. collage liksom, där är man typ för gammal om man har eget leg. de äss (sista nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar