måndag 24 oktober 2011

reeeewind!

som missy elliott sjöng i "get ur freak on" - jag brukar visst räcka upp handen ofta! inser att jag var en typisk tjej i föregående inlägg genom att förringa mitt engagemang i klassrummet. big no-no! jag är mer aktiv än de flesta. ibland överaktiv. har haft tankar på ifall jag kvalar in för den meriterande diagnosen adhd. har ju så svårt att koncentrera mig vid flertalet (!) tillfällen. fast glöm den misstanken. jag misstänker nämligen att den är nästintill totalt obefogad. jag kan ju kanske inte ha adhd ifall jag utan problem kan vara hemma och slappa flera dagar i rad? men det kan vi prata om en annan gång. nu till ett ps!

ps: inte för att diagnosen adhd är meriterande för att man har svårt att koncentrera sig ifall man har den, utan för att man tydligen ska vara väldigt överaktiv. det är sexigt! alla som tycker att överaktivitet är sexigt räcker upp en hand! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar