lördag 11 december 2010

att bo ensam

jag har velat flytta hemifrån så länge. jag älskar att bo i min egen lgh, jag älskar att jag kan komma och gå när jag vill, jag älskar att jag kan ha över folk när jag vill och jag älskar att jag kan sjunga hur högt jag vill. jag älskar att jag kan ha det hur stökigt hur jag vill, jag älskar att jag kan få ha det hur fint och städat hur jag vill utan att någon annan smutsar ner.
MEN.
det är lite tråkigt att inte ha någon att bara slappa med. typ som ikväll. jag känner verkligen för att bara kolla på tv eller film med någon. vem som helst, någon som jag känner mig bekväm nog att vara osminkad med, typ. men jag har ingen här. och jag vill inte sitta hemma själv en lördag. lyckligtvis har jag vänner som iaf ställer upp och peppar mig på att hänga med ut. till exempel panda och riddaren. men ändå. jag vill ju faktiskt inte gå ut egentligen, jag vill kolla film! men jag är för sällskapssjuk för att göra det ensam.

herregud! jag måste lära känna mina grannar. eller också loggar jag in på chattroulette? eh.

cyberslängkyssar till er, från ensamma och eländiga mary. som snart kanske ska ut. hm.

ps: igår var jag hemma hos päronen och åt middag. madde var uppe från lund. det var trevligt. ds.

1 kommentar:

  1. ja, det var mysigt! jag förstår hur du känner. samma här. ikväll var senior här och kollade film. vi såg "i love you phillip morris", rätt rolig. <3

    SvaraRadera