fredag 18 februari 2011

den här dagen är lika skoj som knäckebröd

britney, din låt är skitdålig. sluta kliv bakåt.

kära grannar, varför är ni så svåra att hitta på facebook? fixa det så jag har ngn att stalka.

kära ex-pojkvän börje! ibland när jag ser en riktigt dålig film tänker jag - "den är iaf inte lika kass som transformers". vidare tänker jag alltid - "hur kan det vara börjes favoritfilm?".

och angående skolan; jag vill inte prata mer om medier och mediers påverkan på människor och samhällen. jag vill hålla på med praktiska grejer. kan vi sätta igång snart?

varför står det "bad och toalett" på ICA's toarulle-paket? bad. bad? det kan ni skippa. det är inte badrullar!

mina drömfångare fungerar inte heller. vilken tur! att drömma är ju det enda roliga med att sova. åh, det är så tråkigt att sova.

...och min krukväxt från IKEA har inte återhämtat sig från min frånvaro i julas. så osjälvständig, skönt att slippa honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar