tisdag 6 december 2011

precis SÅHÄR

jag vill inte heller tillhöra något kompisgäng!!!!!
jag vill vara gueststar, alltid! har mina närmaste, men de är en och en och en och en. aldrig i gäng. och att vara ensam är bland det skönaste som finns. om jag inte får vara helt ensam i minst två dygn per vecka så blir jag typ argsint. visst kan det bli för mycket av det goda (me, myself and my gorgeous i...). om jag inte träffar många olika människor regelbundet förvandlas jag sakta men väldigt säkert till den här sunkiga tjejen. fett hår. facebook livefeedarn. chipsfrossarn, "myser". mjukisar. väljer snabbkassan och slipper möta blicken.

ah, visst. en blandning då. för mitt eget bästa - träffa folk. vad jag ALLTID känner för - isolera mig.

ps: tjejmiddag är lika med URK!!!!! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar