tisdag 16 november 2010

good things happen to good people

och största beviset för detta faktum är att yelle besöker sthlm på lördag! dessutom är inträdet fritt innan 22! OCH hon spelar på debaser, medis. jag kan med andra ord jogga dit utan att bli allt för svettig!

har fortfarande grym träningsvärk i låren från fredagnatten på oxid och lördagnatten på patricia. men i helgen kör vi alltså igen! sockersodan kompilerade ett mixtape inför vår frankrikeresa nu i somras och det var ett underbart sådant, proppat med yelle. vi hade askul i baksätet, jag och sockersodan. kanske ska jag fråga panda om vi inte ska köra ngn slags telefon-interfriendtion och lura upp sockersodan från linkan? vore grömt med lite bästisflärd. jo, vi testar.

för övrigt frågar jag mig hur han där uppe tänkte då han lät petter träffa sin framtida fru innan jag ens hunnit få bli byxmyndig. jag har ju inte fått en rättvis chans? makes no sense.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar