torsdag 4 november 2010

hon vet bergis om att jag fyller år i slutet av mars...

...eftersom hon väljer att släppa sin nästa platta då! nu vet jag vad jag ska önska mig.

http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/britney-slapper-nytt-fore-april-2011_5623051.svd

idag var jag på andra och sista delen av föreläsningen "art direction & copywriting", därefter drog jag direkt till jobbet. på maryfronten intet nytt.

jag delar gärna med mig av viktig information till er kära läsare;
det är bull att sallad inte går att frysa. vi kan frysa allt! visst blir upptinad sallad lite slabbig, lite murken, lite sladdrig. men ser det ut som om jag bryr mig?

god natt! (<-- jag ogillar särskrivningar i allmänhet och mina egna i synnerhet och jag tycker att "god natt" borde stavas som ett ord. synd.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar