lördag 6 november 2010

sex and the city 2

den här fredagkvällen urartade inte riktigt som jag tänkt mig. jag ligger hemma och streamar sex and the city 2... har hela kvällen tampats med att hitta en bra version att kolla på. dessutom har jag tampats med mitt tangentbord - av ngn outgrundlig anledning ignorerar min dator att jag trycker på vissa tangenter, alla ska tydligen inte med. vill på tal om "alla ska med" inflika att jag gillade mona sahlin i riksdagsdebatten häromdagen. hon kommenterade sverigedemokraterna och knäppte till jimmie ordentligt på näsan. jag är inte sossarnas största fan men mona demonstrerade för mig att hon är så mycket mer än bara irriterande röst, ful frilla och för mycket kajal. hon är spot on gällande värderingar och hennes retorik är beundransvärd. good girl!

iaf. den här fredagkvällen urartade inte riktigt som jag tänkt mig. den har inte spårat ur.

innan jag somnar tänkte jag berätta att jag ibland nojar mig över att mina grannar hör då jag går på toaletten. mitt badrum ligger vägg-i-vägg med deras lya och ibland kan jag inte riktigt koppla av. synd. okej att man (och med "man" menar jag "jag") spolar i handfatet och lägger papper i toan då man (än en gång - "jag") uträttar sina behov på semioffentliga platser så som cafén, skolan, jobbet, hemma hos kvart-i-tre-ragget osv. men hemma hos mig själv? hur skitnödig (ofrivillig ordvits) är jag egentligen? tydligen är jag så skitnödig att jag inte vågar slappna av helt och bara skita i (ofrivillig ordvits 2) om grannarna hör mig kissa eller ej. fascinerande. note to self; sluta upp med att vara så osäker och börja med att bry dig mindre om vad andra anser om hur högt upp på decibelskalan ditt kiss-porl når.

japp! that's all folks.

puss! love you like paris love(s/d) tinkerbell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar