tisdag 2 november 2010

oh my gosh!

he's making eyes with me and i don't mind at all!

hej alla glada och sura!

idag var vår föreläsning himla mkt mer intressant än gårdagens. jag tror att om jag fick som jag ville skulle jag jobba som copywriter i framtiden. det verkar grymt! mina grannars son var den som fick mig att verkligen bli sugen på reklambranschen. han har vunnit guldägg i år, snacka om ball mentor! okej, kanske kan jag verkligen inte kalla honom min mentor haha. men idol iaf. reklamsnubbe-idol!

imorgon är vår föreläsning med min favoritföreläsare inställd. är lite grinig faktiskt. visst är det najs att ha en ledig dag, men jag hade verkligen sett fram emot favoritföreläsaren. han får allt att bli kul.
har precis sagt hejdå till riddaren, som var här på en egenrullad cigg, en macka (utan ost, han är laktosintolerant) och ett glas rött. riddaren ska skriva på kontrakt för en andrahandslgh i hornstull. så nära mig! ser fram emot att ha fler polare i stan. jag har faktiskt inte så många kompisar kvar i sthlm. det är skittrist.

sockersodan bor i linkan.
annsgar bor i götet.
j lo bor i hultsfred.
ducktales bor i paris.
senior och madde bor i lund.

men nu ska jag försöka få tag på sockersodan så att vi kan boka mexiko. dessutom ska jag slå en pling till panda. hoppas på att hon är sugen på att umgås lite ikväll, känner att jag borde utnyttja min lediga kväll på ett socialt sätt.

i torsdags i förra veckan var jag ute och slirade med några klasskompisar. en av dem lovade jag att bloggdöpa (det var för övrigt samma kille som inte dricker varma drycker). jag har inte kommit på ngt klockrent namn till honom, men det blir iaf thai boy eftersom han har varit i thailand så mkt i sitt liv. hoppas att han är nöjd med sitt namn. torsdagnatten var helt underbar, det slutade med efterfest hos en pluggkompis vi kan döpa till norrbaggen (kanske kan ni gissa varför?) och han bjöd på en fenomenal music quiz! tyvärr vann inte mitt lag, men det gör ingenting! jag har haft tamagotchi på hjärnan hela helgen så jag är tillfreds. haha, a classic.

för att ni inte ska bli totalt uttråkade nu vill jag bjuda på ett roligt ljudklipp;

http://www.youtube.com/watch?v=pcNJEBgaaA0

kan inte sluta skratta. det gäller inte bara mig, utan även roger på rix morronzoo.

hejdå vänner och bekanta! och ni som sitter och trycker i pakistan, frankrike, brasilien, polen, usa, england och långtbortistan; too cool for school att ni har hittat hit!

ps: jag tror inte att roger och ola från rix morronzoo tycker om varandra. eller jag vet inte vad ola tycker om roger men jag tror inte att roger tycker om ola. får de vibbarna, men vad vet jag. ola är störig, roger är super. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar