lördag 13 november 2010

it takes a fool to remain sane

den låter är så grrryyym!!!

kära dagbok!

varför vägrar mcdonalds servera mig milkshake så ofta? tycker mcdonalds att jag är tjock nog? tycker mcdonalds att jag är söt nog? tycker mcdonalds att det är så jobbigt att rengöra milkshakemaskinen att mcdonalds då hellre ljuger och säger att det "inte finns" milkshake än att de låter mig köpa?

jag hade en superduperasakrasanajs kväll och natt och morgon igår med thai boy och glamour girl (och deras superduperasakrasanajsiga tjejpolare, som drog hem lite tidigare än vad vi gjorde). sov över hos glamour girl (som går i min klass och är vän m thai boy och numera också con mig). glamour girl bor i en vacker lya. det jag kanske tycker bäst om med hennes lgh är att hon har färgkoordinerat böckerna i sin bokhylla.

jag är lite avundsjuk på en kille i min klass. vi kan döpa honom till tilltugg. tilltugg har så grymt snygg röst, det är helt otroligt. jaja. den skulle inte passa mig men trust me - den passar verkligen honom. jag vet en kille som har väldigt hes röst, men den har inte alltid varit hes. han var förkyld en gång för fem år sedan (ungefär) och hesheten sitter kvar sedan dess. ni tror mig inte men det struntar väl jag i. varför skulle jag ljuga? ni tror att han har ljugit för mig men det struntar jag också i. varför skulle han ljuga?

puss mina små knäckebrödssmulor, ha en trevlig lördagkväll.

ps: fattar ni att jag tycker att tilltugg är snygg? äh. nu fattar ni det! ds.

ps2: det är i ärlighetens namn fruktansvärt många snyggingar i min klass. det var bland det första jag tänkte under uppropet i september. "wow, otroligt många snyggingar", "här måste man verkligen prestera" och "ingen fleece i höst", var väl några av de tankar som for genom huvudet på mig den där nervösa första dagen. speciellt tjejerna i klassen är pumor. ds2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar