onsdag 30 november 2011

kuckeliku

danskt rågbröd är gott. men att inte klara av att käka en vanlig frukostmacka utan att använda kniv och gaffel, larvar ned hela morgonen i den där trista "jag är ett retard"-känslan.

på agendan idag: intervju med sofia mirjamsdotter! läskigt. har inga gosedjur att öva på. vilket får mig att tänka på när jag var liten, då jag och min underarm brukade öva på att hångla med varandra. inget märkvärdigt och fler som gjort, vad jag har förstått. ville bara säga det. och tänk när man sa "strula" istället för "hångla"!

vilket leder mig vidare in på nästa spår - nämligen björn skifs. visst var han med i någon frilla (menade "rulle", men det ser kul ut så vi lämnar det så) som hette "strul"?

drömde om alexander skarsgård idag. han bodde hos mig, och senior var också här. senior skräpade ned min lägenhet i drömmen och jag blev såklart mycket irriterad, arg. skämdes över att jag bråkade inför skarsgård. började i drömmen att morra högt i frustration över senior, vilket jag också vaknade av. lät väl som såhär.

okej, hooold it!! tv4, nyhetsmorgon, har besökt tio thaimassage-salonger i sthlm. åtta (!!) av dessa har erbjudit sexuella tjänster. fy fan!

nu ska ni få gå - hejdå! *strul*

ps: kåldolmens dag i kungsan. skynda att fynda! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar