tisdag 21 september 2010

det var dags, det var dagen d! oumpf!

tänkte ju inleda med att säga att jag endast ser den här bloggen som en dagbok som finns till för MIN skull och min skull endast. det är det jag ser fram emot mest med bloggandet - att helt obekymrat kunna fokusera på mig själv och slippa känna "oh shit, jag bryr mig inte ett piss om att du flyttat ihop med din ekonomipluggande pojkvän och att du sitter hemma och kollar på desperate housewives varje onsdag för det är ju bara sååå bra" i samtal jag för. nej, nej, no, det är INTE för att prata om ER, kära läsare, som jag bloggar. detta kommer bara handla om mig. så om du är som jag - totalt ointresserad av andra människor och brukar låtsas att ni är den coolaste karaktären i filmen om er - så sluta läsa NU. för ni kommer inte att trivas.

och ah, jo, visst säkert,jag kommer bergis att checka mina unika besökare en gång i kvarten och må riktigt bra när siffran stadigt ökar MEN jag vill också att ni på förhand ska veta att jag VET att det är pinsamt att bry sig om unika besökar-siffor. tro mig, jag vet att det är pinsamt OCH jag kommer att skämmas.

GAH förlåt jag var tvungen att byta ämne - ty jag inser nu plötsligt hur skööönt det är att skriva! shit, jag kommer att posta detta snart! ha! och INGEN kommer att kunna stoppa mig! haha! nu förstår jag varför kissie verkar vara så jävla dum i huvudet - hon öppnade pandoras ask och släppte lös sitt inner psycho samma dag som hon postade första blogginlägget. eller så är det en blandning av det, OCH att hon är lite dum i huvudet. i mitt fall vill jag att ni ska veta att jag är en grymt schysst tjej, de flesta skulle nog till och med påstå att jag är riktigt najs att träffa på sådär av en slump på stan, man pratar gärna lite desperate housewives med mig och blir nog uppriktigt lite lite ledsen i ögat då jag kilar vidare eftersom jag måste hinna med bussen. sedan poppar det upp en liten notification på min fb-wall där min flyktiga vän från några år tillbaka klämt ut sig ngt i stil med "åååh, gud vad trevligt det var att springa på dig idag, fika snart??". tro mig, helt hundra procent - folk gillar mig! men ni kommer inte att gilla mig! ni kommer att ogilla mig! haha! men det är okej, jag skulle också ogillat mig själv om jag inte kände mig och råkade halka in på den här bloggen. men okej, good lord, snacka om ordbajseri men det jag ville komma fram till är attjag icke bryr mig! för det här är en anonym (förmodligen kommer den att fortsätta att vara det i framtiden också) blogg och det är egentligen inte ens en blogg när jag tänker efter, det är nog mer en dagbok.


puss och kram kära vänner, vi skrivs snart igen! nu ska jag försöka att gå och lägga mig en gång till. det gick inte så bra nyss, rastade kaninen och det gick bra, men lyckades ändå inte somna. haha nej skojade bara. eller?!? skit i det du! ah, justja! en sak till som jag nog vill slänga upp som ett, tja, vallöfte kanske vi kan kalla det?
okej här kommer det:
jag lovar att ALDRIG posta en enda jävla bild på min lunch! det kommer ABSOLUT inte att vara en sådan typ av blogg. jag skiter fan i lunchlådor och avokadosallader med qinoua! jag orkar inte ens googla stavningen på quinoa, så mkt bryr jag mig om quinoa. fyi käkade jag nyss en näve eldorade-russin och gazpacho. yes sir, lyxlir, lyxlir m gazpacho, det trodde ni inte när jag inledde m eldorado-russin va? okej shit nej nu får det vara nog. klart slut - varulvstjut! puss!

2 kommentarer:

  1. haha. det är lite "tjejer i allmänhet"-stämning på den här bloggen. kommer den att fortsätta så?

    om du vill veta hur många unika besökare du har, måste du registrera bloggen på ex www.bloggtoppen.com(.se?).

    <3

    SvaraRadera
  2. det är möjligt att den kommer att fortsätta så. ska försöka att inte censurera så mkt. kommer nog inte att lämna ut några av mina nära/käras namn. kommer att försöka skriva det jag känner för att skriva. om det blir mkt äckligt så beror det väl på att jag själv är rätt äcklig, eller iaf har rätt äckliga tankar. men men, som sagt, vi får se. kanske inte kommer att nämna mens till exempel. vet att "tjejer i allmänhet" lätt glider in på mensspåret.

    tack, jag har registrerat mig nu! inte många unika besökare. jag är inte speciellt spännande. måste kanske nämna mens ändå, för att få fart på flödet? (ofrivillig ordvits!)

    SvaraRadera