fredag 24 september 2010

fredagsmys

party people!! kul att se er!

upptäckte en grym sajt när jag nu satt och googlade "billigaste ölen stockholm"! yessir, snål är mitt mellannamn. kompenserar genom att efter typ fyra snorbilliga öl istället börja dricksa bartendern 200 %. han behöver inte ens vara snygg. han behöver inte ens vara under 45. han behöver inte ens vara en han. i vilket faaall... http://www.syltor.se/! där betygsätts sunkhak efter hur sunkiga de är. högst betyg = megasunk. lägst betyg = för fräsch toa, för bra service, för få nipslippande alkisdamer, för sällan fyllgubbarna ramlar av barstolen and so on.

nu tänker ni kanske ngt i stil med "höhö det var väl lite lustigt att de har en sida som rejtar efter hur DÅLIGT ett ställe är, men i ärlighetens namn - VEM letar efter ett dåligt hak egentligen?"

då ska jag ge dig svaret på den frågan, du okunnige. ibland känner man att man kanske inte riktigt passar in på ett fräscht och hippt ställe. man kanske inte har åldern inne (eller snarare ute) längre, man kanske har drabbats av svinkoppor på näsan, man kanske dragit på sig en lite för trivsam trivselvikt och man kanske inte har haft råd att köpa månadens flaska BUS. mark my words, vänner; det finns MÅNGA anledningar till att INTE vilja sitta på east och sippa fanta/rosé.

nej, nu rycker vi upp oss! ska göra mig redo för dejt m min fantastiska och skånska vännina. vi kan väl kalla henne... ducktales? hon har nämligen ngn gång påstått att hon ser lite ut som en anka men framförallt har hon ALLTID en jävligt rolig historia på lager. så ni förstår nog att jag är exalterad.

kvällens dilemma: hinner jag tvätta håret eller ej? förmodligen inte. förmodligen får det alltså bli sunkhakshäng. skönt! håret har inte hunnit bli totalt margarinigt riktigt än så det finns en helt okej-stor chans att jag är en av de snyggare på sunkhaket. håll tummarna för mig! ni behöver inte hålla tummarna för ducktales. vill inte att ni ska få för er att hon är ngn slags brunhårig olinda - ducktales är ALLTID totally gorgeous.

puss och snusk på er! :-*

1 kommentar: