torsdag 30 september 2010

gaga oh lala a

want your bad ro ho maaance!

heeej ploppar! häromdagen i skolan fick vi lära oss att det inte är tillåtet att döpa sina barn till pripps, men plopp går an. förstår ni varför jag trivs så bra i klassrummet? hihihi.

när jag skriver "hihihi" är jag självklart ironisk, vem skrattar så på riktigt? fast jag var inte ironisk om att jag trivs i skolan - jag trivs jättebra i skolan! annat var det på södertörn förra terminen. yuck. jag och ducktales touchade det ämnet tidigare idag. södertörn nej tack. jag hade nog gråtit konstant om jag bott i flemmingsberg. ville skriva flempan men kanhända är det bonnläppar utan sthlmskunskaper som läser min blogg, så jag tar det säkra före det osäkra och håller mig ifrån slangzen. men tuben får ni inte, det är ett favoritord. i vilket fall - åka pendeltåg nej tack. den gamla dängan! kunde jag utantill när jag var ung. jag gillar markolio! inte tillräckligt mkt för att komma ihåg hur han stavar sitt artistnamn, men jag gillar honom, han verkar vara en decent guy.

till helgen kommer sockersodan upp till sthlm. hon bor i linköping där hon pluggar och trivs bra. gud vad kul det ska bli att träffa henne! om du läser det här, sockersodan, så hej hej! ska ringa, vet att jag sa att jag skulle ringa igår kväll, men jag är inte på socialt humör nu så vårt samtal skulle förmodligen bli en rejäl flopp. tar det imorgon! stackarn har gått och brutit benet. vad skönt att slippa det själv, jag är nöjd och glad.

nej nu ska vi inte sitta här och fjanta oss! dags att sova, är riktigt riktigt rövtrött.

kyssar och smek,
eder tillgivne mary

ps: är de här skorna http://www.solestruck.com/jeffrey-campbell-back-off-black-silver/index.html värda 2000 spänn? tullen går nämligen på 800 från usa. köpte dessa i somras http://www.solestruck.com/jeffrey-campbell-tick-black-grainy-leather/index.html. tullavgiften kom som en otrevlig överraskning när jag skulle hämta ut dem, men de är värda varenda slant. "back off" är ju dessutom ett ballare namn. med dem på mig kanske folk fattar att jag är farlig. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar