torsdag 23 september 2010

sms

hey börje! i will answer that question when you have decided if you want to be with supergirl or not because i don't think my answer should affect your future with her.

skickat från mig, idag, kl 12:50. tio min senare får jag svar:

Ok that's easy cause I arnt with her I can't be with someone when am thinking about someone else and she is being stupid so I really would like to know what u say Mary cause I have never known and it is a big thing x

satt på föreläsning. fick spader, helt och hållet spader. jaja, the story continues... men inte av mig utan av börje, som 50 minuter efter deeet skriver ett till sms:

Mary I have wanted to know for 3 years since I left Sweden. And i have never known what to do. I tried to get over u with Supergirl and it obviously didn't work I am sorry if u don't want to hear this but yeah I can't forget about u and I would try again if u wanted me to x



så sammanfattningsvis känner jag väldigt PLÄH just nu. omg. om jag börjar skriva vad jag tycker om det här så kommer jag aldrig att kunna sluta. så jag har bestämt mig för att endast skriva ned TRE komprimerade åsikter om detta;

1) idiotiskt att gå in i ett förhållande om man inte är kär i den personen man går in i förhållandet med. du kommer aldrig att bli lycklig (nej, jag tror inte på kärlek som "växer fram") och det är taskigt mot din partner.

2) vaddå TRE år? que? han åkte från sverige (jag vill inte säga att han blev hemskickad av mig direkt, det låter så cruel. men jag tänker säga det iaf - han blev HEMSKICKAD av mig) i oktober år 2008. nu är det snart oktober 2010. suck.

3) jag känner precis samma sak som börje - och då syftar jag inte på att jag skulle vilja försöka igen med honom. sorry börje. det jag syftar på är att jag kan inte heller vara med någon när jag tänker på någon annan. och jag tänker på någon annan ibland. inte hysteriskt mkt, men då och då tänker jag på någon annan. ska vi kalla honom någon annan? eller kanske pläh? eller nej, vi döper inte någon annan riktigt än. det känns pinsamt. jag vill inte ha någon annan/pläh i min blogg, det ska jag inte bjuda honom på. whatever. min poäng är - jag tänker inte ofta på någon annan men jag gör det ändå ibland. och jag tänker sällan på börje. ibland tänker jag dock på börje, jag tänker att han är snäll men att jag är glad att jag gjorde slut. snäll doesn't cut it.

4) "i arnt with her". really?? i AM NOT with her. suck. och börje är inte ens hip hopare, han är en full on surfer dude. riktigt duktig på att surfa är han, men stava - no no no. sånt är irriterande. ja, jag har säkert stavat fel i den här bloggen. men det är inte MIG vi ska störa oss på nu, det är alla andra.


okej, nu ska jag kolla closer m jude law. känner att jag förtjänar lite jude law nu. mm. ska bli najs. och jag är medveten om att jag endast skulle nämna tre grejer, jag är också medveten om att det skulle vara ytterst komprimerat - vilket det tyvärr aldrig blir. ledsen guys! och hiphop-referensen förstod ni kanske? jag tänkte iaf bland annat på den där låten "the way i are". jaja whatevs.


tack och hej, leverpastej.

åh jippie! ps kommer här: jag fick precis ett sms, men det var ICKE från börje! whoop whoop. det var från en kursare. onödigt att skriva här, men jag blev superglad av att få sms som inte var ett dugg jobbigt. ds på er kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar