torsdag 14 oktober 2010

bloggfri vecka

hade ju tänkt att inte blogga den här veckan. har tenta på fredag och försöker att undvika datorn så mkt som möjligt. men nördigt internetberoende som jag är går det inte alltid så bra. så nu levererar jag ett återfall.

jag och en klasskompis ska träffas på stadsbiblioteket idag och när han igår frågade när vi skulle ses så svarade jag att han kunde få komma när han ville, för jag skulle bo kvar över natten. då var det ett trött skämt. idag, efter lite reflektion, är det fortfarande inte mer än ett trött skämt.

snart kommer robyns nya platta, och sista för i år, ut. ska bli kul. hade jag velat spendera pengar på henne hade jag bokat biljetter till hennes spelning på berns i december. men jag prioriterar hyra, mat och kläder. får väl ljuga när folk frågar ifall jag var där. folk kommer att tycka att jag är så creddig. ~*LäNgTaR*~

nej, nu ska det bryggas kaffe. och fönas hår. och sminkas. mitt mål är att förminska påsarna under ögonen ngt. med de jag har nu är både laptop- och skolväska överflödiga.
ett effektivt sätt att förminska påsar under ögonen på är ju att sova ut. men eftersom att jag inte har resurser till att sova just nu, får jag nöja mig med att lägga gurka på ögonen. och eftersom att jag inte har resurser till det heller får jag nöja mig med det jag har resurser till. därför ska jag nu slice'a upp den halvan tomat som ensam ligger och huttrar i min kyl. vilken tur att jag köpte en tomat på konsum. tror nämligen att ketchup hade varit en sista utväg - ketchup har jag alltid hemma. är glad att jag slipper testa.

puss darlings!

ps: "darling" är en kass film. se den inte. en annan supersämmig film är "se upp för dårarna". sist och kanske sämst är "transformers". jag gör mitt yttersta för att inte börja gråta nu, de är så dåliga alla tre. megaledsen blir jag. men det räcker med påsar under ögonen, behöver inte skaffa mig pluffsiga ögonlock också. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar