fredag 22 oktober 2010

you'll be my american boy

jag älskar amerikanska män!!

de är supersociala och har underbar dialekt. hur kan de vara så fantastiska? gentlemän och roliga. om jag får barn så hoppas jag att de blir amerikanska män, hela högen! men inga jäkla surfare, och inga basketspelare heller. de ska ha kostym och bo i nyc. men de får absolut inte vara några tommy hilfiger-töntar i the hamptons. de kan också få bo i washington, kanske även i boston? aej spelar inte så stor roll. men de ska inte bo i LA tror jag. san francisco är okej. eller de kan få bo i vilken större stad som helst. kanske fortfarande ändå inte LA då. kan tänka mig skatare också, men inga punkare. möjligtvis rockgudar. fast då ska de kanske bo i LA? eller om de är rockgudar så får de hellre bo i london. okej nej, jag kan tänka mig såhär:

mina barn ska vara amerikanare och bo i nyc och bära kostym. jag kan bli lite som courtney love, vilket innebär att jag då får bo i LA. men jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska ha det än. jag ska iaf ha kläder i knalliga färger och svart. på sommaren kan jag få ha vitt. jag ska inte vara "svår" iaf, men det har väl mindre med stil att göra. men för att folk ska förstå att jag inte är svår och skitnödig som person så kommer jag aldrig att typ välja bort mascaran för att istället satsa på dovt röda läppar. men det är väl mest också för att det ustrålar så mkt mer än bara svår, det utstrålar framförallt fult. glitter är bra för mig, typ pråliga grejer! inte så mkt pennkjolar. fast på jobbet är det okej. kanske en pennkjol m en oväntad twist någonstans?

när jag inte festar ska jag jobba hårt och länge. sedan ska jag slappa mycket. kommer inte att slösa tid på att städa eller att påta i rabatter. kommer nog inte satsa på rabatter alls. källsorterar gör jag kanske men kompostering är lite unket så det blir inget sånt. om jag gifter mig så kommer det att vara med en man som ogillar golf. cykel får han såklart ha, jag kan ju inte neka honom en cykel, men jo kanske att jag inte vill att han äger en cykel. hellre då att han har en häst stående, det skulle möjligtvis vara något. men den ska han väl egentligen inte engagera sig så mkt i. jag vill nog att han ska åka rätt mkt kommunalt, och mkt taxi. bilar är tråkiga. hellre hästen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar