tisdag 26 oktober 2010

kan knappt tro det själv...

för en timma sedan vaknade jag av att en gigantisk fladdermus la sig på min mage. förbannat äckligt! nu kan jag verkligen inte somna om... blev ordentligt uppskrämd, tack skaru ha ditt äckliga kräk. dessutom har jag höjt värmen på elementet och det låter lite nu och då, som om någon glömt att vrida åt en rejäl kran, ungefär. droppljud gör det alltså inte lättare att somna om...

ska bläddra lite i boken "kukbruk" för att sedan försöka somna igen.

varför kan jag inte drömma härliga drömmar om att jag gifter mig med batman istället? det gjorde jag när jag gick på dagis en gång. jag var rätt kär i batman då. ja, självklart var det en mardröm jag vaknade av precis! det finns inte fladdermöss i min lägenhet. möjligtvis silverfiskar.

gäsp på er,
marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar