fredag 8 oktober 2010

lyssna nu

kom på att jag kanske vill förklara lite kort varför jag förstod att mr negro ville ligga. jag tror att han trodde att jag var intresserad. jag skojade när jag skrev ligga, självklart tror jag inte att han bara ville ligga sådär appropå körsbär. men jag menar typ, jag tror att han trodde att jag kanske tyckte att han var söt eller ngt. inte halva inne kanske, men, jo, kanske halva inne. det tror jag att han trodde att han kanske hade. och jag ska förklara varför han kanske trodde det.

för det första är han socialt inkompetent. hade han inte varit det så hade han inte trott att han hade halva inne (faktorerna lyckas bero av varandra, spännande! typ jag är tjock för att jag är ledsen och jag är ledsen för att jag är tjock) och hade han inte varit social inkompetent så hade han inte stirrat ned mig som om han verkligen ville att jag skulle bli en saltstod. okej det här "för det första"-stycket är grymt osoft att läsa - jag beklagar! det är som sagt småtimmarna vi är inne på nu.

för det andra så läste jag en bok som kanske inte är den roligaste jag läst men som ändå var rätt lustig ibland. och det händer att jag ler, och till och med skrattar till då jag läser lustig text. det är det många som gör! och det gjorde jag. kanske vågar han själv inte göra det, och kanske har han själv aldrig märkt att det finns de som ler och skrattar trots att de inte vill skicka ut "du har halva inne hos mig"-signaler. i don't know. men så var det iaf. det fick honom att tro att han hade halva inne. flickfnitter.

för det tredje tyckte han att jag var snygg. vissa fulare människor tror ibland att de har halva inne hos snyggare människor helt enkelt därför att de har sett skönheten och odjuret för många ggr. trist. själv såg jag disneyfilmer som ung men favoriten är aladdin och där var det ju rätt klart att jasmin utseendemässigt hade valt jafar ifall hon velat ha en ful karl. så jag är inskolad som lika barn leka bäst typ. eller iaf man vill leka med barn som inte är grymt mkt fulare än du själv. jag menar aladdin kanske inte var lika snygg som jasmin ändå. men han verkade najs att hänga med! och det är viktigt! okej såhär; inte ful som ett kok stryk och absolut karismatisk. och kanske en flygande matta på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar