onsdag 20 oktober 2010

revival

vi har tjatat om min gymnasiecrush no doubt. nu ska vi tjata om en annan gymnasiecrush, nämligen serien rocky. när jag var liten var jag väldigt aktiv på myspace. där startade jag en grupp till rockys ära som faktiskt kom upp i ngt hundratal medlemmar. jag bjöd också in rockys skapare, martin kellerman, som gick med. jag var stolt och glad. när jag drog till australien år 2007 blev mitt myspace-konto kapat på ngt vis (orka?) och då och där la jag ned myspace. gruppen finns kanske kvar, vad vet jag. mitt konto är iaf dött. ngt som dock lever kvar är ju min uppskattning för rocky och idag satt jag och kollade igenom lite seriestrippar. skrattade flera gånger högt framför skärmen;

http://channels.msn.se/serier/default.asp?cat=rocky&count=0&date=20100919

titta och njut! it's on the house.

regards,
mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar