torsdag 14 oktober 2010

tentaplugg, slutspurten

fick ett trevligt sms från sockersodan idag, då jag satt m en klasskompis och pluggade på bibblan.

jag skrev:
statistik är bajs.

hon svarade:
Handelsrätt är bajs! Ja vill ha öl!

så spot on! två andra klasspolare hade tidigare bjudit in oss till plugg på ljunggrens, en krog här i sthlm. men jag kände att det nog vore mer effektivt att undvika studieplatser där det serveras alkohol. vilket visade sig vara ett smart drag, ty när sockersodan nämnde öl så vattnades det rejält i munnen på mig och min klasskompis. vi nöjde oss med vårt kaffe. men imorgon blir det tentaöl!

in other news, jag råkade lämna min sambo (min favoritgadget, min rosa laptop från dell) utanför bibblan i typ tre minuter innan jag kom på att jag hade glömt bort henne. åh, vilken hemsk dag det hade kunnat bli! jag hade lämnat henne där odenplans alla uteliggare hänger dessutom. fast de var inte där just idag, det börjar väl bli för kallt. vilken tur! ingen ska bygga koja med min dell. hon är ju till för oss som har råd med internet. åh, vad jag älskar min dator. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar