onsdag 20 oktober 2010

tjipps

chips är så sjukt gott! chips och dip är det bästa. aaah nej!! tar tillbaka - chips och dip OCH COLA är det bästa! jag har en pluggkompis, bloggdubbar honom härmed till riddaren eftersom jag inte kom på ngt bättre och nåt ska han ju få heta, som inte dricker cola. vilket freak!
det var fyi riddaren som jag pluggade med på bibblan hela sista dagen innan tentan. cheesus, jag kan visst inte skriva ett blogginlägg utan att nämna bibblan. bibblan, bibblan, bibblan.

sen har jag en annan pluggkompis som vi kan avvakta med att bloggdöpa eftersom jag inte riktigt vet om vi kommer att bli så tajta så att jag finner det lönt att döpa honom än. men hur som haver, han dricker inte varma drycker. han hävdar att det är onaturligt. jag undrar vid vilken grad en dryck övergår från kall till varm? bröstmjölk är ju rätt naturligt. är den tillräckligt kall för att enligt honom klassas som kall? personligen skulle jag kalla 37 grader för varmt. eller kanske ljummet? nåja. jag frågar honom imorgon i skolan.

okej. kan "java update" vänligen lämna mig ifred? han hemsöker min skärms nedre högra hörn och han gör det ofta. otrrroooligt irriterande. jag är extrrreeemt sällan på java update-humör.

fick ett sms från min gamla barndomsvän annsgar (lika givet som internt smeknamn) där hon bad mig "berätta något kul" eftersom hon vid författandet var så "FRUKTANSVÄRT uttråkad". har inte svarat. fick major prestationsångest. dessutom kan hon väl läsa min blogg (undrar om hon skulle uttråkas i större eller mindre utsträckning efter läsningen?) om hon är så FRUKTANSVÄRT uttråkad som hon påstår. hon har inte läst min blogg. hon bor i götet och eftersom jag kan se var mina besökare sitter och larvar sig när de läser så vet jag att hon inte har varit inne och checkat. japp, läskigt värre guys. i am watching you! and you don't look pretty.

noterade idag att jag faktiskt har ett fan i moskva. hej hej moskva-bo! har också ett fan på lidingö. jag vet vem du är och det onödiga är att du inte pratar med mig men faktiskt är en av mina mest trogna läsare. så hej hej på dig också junior! tsk, tsk. och "tsk, tsk" säger jag, såklart, med värme. varmare än bröstmjölk, kära junior.

jag vet, jag skriver att jag har "fans" men egetligen borde jag skriva "läsare". narcissistisk som jag är (konkret bevis 1: jag driver en blogg med flest besök från egen ip-adress...) så kommer jag att fortsätta inbilla mig att jag är underbar och älskad av alla och att ingen läser denna blogg för att skratta gott åt hur fånig jag är och hur villig jag är att exponera denna grad av fånighet på nätet for every moskva-bo to experience.

okej. veckans happening! haha eller nja. tillräckligt happening för att få lite bloggbuzz; igår under lunchen frågade mannen i mitt liv (snarare mannen som lyser med sin frånvaro i mitt liv) min storasyster om mig. ha! ägd! var min första reflex att skriva (gymnasietidens mest missbrukade ord?). wow mary, grattis. verkligen halva inne. hur gör du? jag vill bli som du. nej men snubben jag syftar på är iaf snubben som jag funderade på att döpa till "någon annan" och "pläh" i ett tidigare inlägg. han går i samma klass som min storasyster madde. har faktiskt inte hängt så mkt m honom men av det lilla vi har hängt så har jag haft kul på en obehagligt hög nivå. tyvärr så är han dum i huvudet vilket jag har bevis för; i somras förstod han inte att han var kär i mig. slug som jag är drog jag bort insatsen, mitt hjärta, från bordet och sa upp den lilla kontakt vi hade. så där har ni det, svart på vitt, kära läsare. han är faktiskt dum i huvudet. det är ett under att han klarar sina läkarstudier.

nej nu ska vi väl inte sitta här och vara bittra! solen lyser och våren är runt hörnet! fröjd!

hoppas att ni alla har en underbar eftermiddag. det tänkte jag ha. mycket är skit i världen men för en gångs skull är min lägenhet städad. skål för det!

högakningsfullt,
mary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar